Kursbeskrivning
Den här kursen ger dig en bred introduktion till apparna för Customer Engagement i Dynamics 365. Du kommer att få förståelse för konceptet Customer Engagement och bli bekant med kärnfunktionerna i apparna Sales, Customer Insights, Customer Service och Field Service.
Kursen innehåller både teori och praktiska laborationer och är förberedande för Microsoft certifiering MB-910.
Målgrupp och förkunskskaper
Den här kursen vänder sig till alla som vill få en grundförståelse för Dynamics 365 CRM.
Kursen kräver inga särskilda förkunskaper.
Detaljerad information
Kursmaterialet är på engelska med detta innehåll:
Core capabilities of Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement apps
- Foundations of the Dynamics 365 customer engagement apps
- Shared activities and integration options
Fundamentals of Microsoft Dynamics 365 Customer Insights
- Customer Insights - Journeys
- Customer Insights - Data
Fundamentals of Microsoft Dynamics 365 Sales
- Explore Dynamics 365 Sales
- Describe Sales capabilities and related apps
Fundamentals of Microsoft Dynamics 365 Customer Service
- Explore Dynamics 365 Customer Service
- Describe Customer Service capabilities and related apps
Fundamentals of Microsoft Dynamics 365 Field Service
- Explore Dynamics 365 Field Service
- Describe Field Service scheduling and related apps
Kommande kursstarter
Intresseanmälan
Vi vill göra skillnad i världen
Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor att växa, utvecklas och briljera. Vi gör det i en medveten riktning. Nya insikter, beteenden, arbetssätt och tekniker börjar tillämpas på ett sätt som ger medarbetarna trygghet och deras prestationer energi och kraft....