Sök utbildning

Recensioner av Kundbemötande och kundservice

Snittbetyg: 4,6

Baseras på 22 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Emma Andersson
4/5
05 nov 2023
Fantastisk kurs i kundbemötande och service

Denna kurs överträffade mina förväntningar. Lärarna var engagerade och kunniga

Oscar Nilsson
5/5
05 nov 2023
Mycket givande upplevelse

Kursens struktur och innehåll var välplanerade och relevanta. Jag uppskattade särskilt de praktiska övningarna som gav mig möjlighet att tillämpa de nya kunskaperna i verkliga s...

Visa mer
Sofia Larsson
5/5
28 okt 2023
Bra balans mellan teori och praktik

En välgjord kurs som lyckades integrera teoretiska begrepp med praktiska färdigheter.

Lucas Berg
5/5
28 okt 2023
Kunniga och engagerade instruktörer

Instruktörerna hade djup kunskap inom området och kunde kommunicera informationen på ett lättförståeligt sätt.

Elin Johansson
4/5
28 okt 2023
Interaktiva sessioner förstärkte lärandet

Jag uppskattade verkligen de interaktiva delarna av kursen. En bra pedagogisk strategi

Viktor Persson
3/5
28 okt 2023
Bra kursmaterial

Materialen som tillhandahölls var tydliga och informativa. Jag känner mig väl rustad med de resurser jag fick och kommer definitivt att använda dem i mitt framtida arbete.

Isabella Karlsson
5/5
28 okt 2023
Inspiration för förbättring

Kursen öppnade mina ögon för nya sätt att förbättra mitt kundbemötande.

William Karlsson
5/5
28 okt 2023
Utmanande och givande

Jag kände mig utmanad att växa och förbättra mig själv inom området.

Kursdeltagare
5/5
14 okt 2023
En bra mix av ämnen

Kursen täckte alla aspekter av kundbemötande

Ella Eriksson
5/5
14 okt 2023
Uppmuntrande feedback från instruktörerna

Jag uppskattade verkligen de konstruktiva kommentarerna från instruktörerna under praktiska övningar.

Adrian Lundgren
5/5
14 sep 2023
Effektiva verktyg för konflikthantering

En viktig del av kursen var att lära sig hantera konfliktsituationer. Verktygen och strategierna var praktiska och användbara.

Kursdeltagare
3/5
14 sep 2023
Några områden kan förbättras

Även om kursen var övervägande positiv

Johanna Andersson
5/5
05 sep 2023
Mycket väl genomtänk uppläg!

Upplägg var mycket genomtänk, då vår organisation hade stora behov för denna kurs.

Kursdeltagare
5/5
29 aug 2023
Bra balans mellan grupp- och individuellt arbete

Jag uppskattade den balans som kursen hade mellan grupparbete och individuell reflektion. Det gav olika perspektiv och lärandeupplevelser.

Kursdeltagare
4/5
29 aug 2023
Värdefull insikt i kundpsykologi

Kursen erbjöd insiktsfulla insikter i kundpsykologi

Olivia Pettersson
5/5
29 aug 2023
Tydliga mål och förväntningar

Målen och förväntningarna för kursen var tydligt kommunicerade från början. Det hjälpte mig att fokusera och arbeta mot specifika mål.

Felix Andersson
5/5
29 aug 2023
Lärdomar som går bortom arbetslivet

Inte bara tillämpbart i arbetslivet

Kursdeltagare
4/5
29 aug 2023
Möjlighet till fortsatt lärande

Kursen öppnade dörrar för mig att fortsätta lära mig och förbättra mina färdigheter inom kundbemötande och service. Jag ser fram emot att utforska ytterligare resurser och möjli...

Visa mer
Kursdeltagare
5/5
04 maj 2023
Bra gemenskap bland deltagarna

Det var trevligt att dela erfarenheter och lära av varandra.

Gustav Lindström
5/5
04 maj 2023
Tillämpbarhet i verkliga situationer

Det jag lärde mig i kursen har redan visat sig vara tillämpbart i mitt dagliga arbete. Det bekräftar kursens praktiska värde.

Alva Magnusson
5/5
12 feb 2023
Flexibelt schema

Kursens schema var flexibelt och passade bra med min arbetsplan. Det gjorde det lättare att engagera sig fullt ut i kursen.

Johanna Eliasson, Vattenfall
5/5
19 aug 2020

Jag är så nöjd med utbildningen! Bra, strukturerat och tydligt upplagt.Kursen var intressant och jag har lärt mig mycket. Fanstastiskt intressant!

Visar 1-22 av 22 recensioner