Kursbeskrivning
Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.
Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.
Målgrupp och förkunskaper
Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.
För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.
Detaljerad information
Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:
- Case management
- Entitlements and Service Level Agreements
- Knowledge Management
- Multi-session experiences
- Routing
- Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
- Customer Voice
- Service scheduling
- Analytics and Insights
- Connected Customer Service
- Power Platform for Customer Service
Kommande kursstarter
Intresseanmälan
Vi vill göra skillnad i världen
Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor att växa, utvecklas och briljera. Vi gör det i en medveten riktning. Nya insikter, beteenden, arbetssätt och tekniker börjar tillämpas på ett sätt som ger medarbetarna trygghet och deras prestationer energi och kraft....