Sök utbildning

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Längd
4 dagar
Pris
35 450 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
10 mars, 2025 (+4 kursstarter)
Utbildningsform
Öppen utbildning
Längd
4 dagar
Pris
35 450 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
10 mars, 2025 (+4 kursstarter)
Utbildningsform
Öppen utbildning
Kursen är bokningsbar via arrangörens hemsida 🤗

Kursbeskrivning

Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.

Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.

Målgrupp och förkunskaper

Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.

För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.

Detaljerad information

Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:

  • Case management
  • Entitlements and Service Level Agreements
  • Knowledge Management
  • Multi-session experiences
  • Routing
  • Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Customer Voice
  • Service scheduling
  • Analytics and Insights
  • Connected Customer Service
  • Power Platform for Customer Service

Kommande kursstarter

Välj mellan 4 kursstarter

10 mars, 2025

  • Öppen utbildning
  • Distans

12 maj, 2025

  • Öppen utbildning
  • Distans

9 juni, 2025

  • Öppen utbildning
  • Distans

1 september, 2025

  • Öppen utbildning
  • Distans

Intresseanmälan

Beställ information

Fyll i formuläret för att få mer information om Microsoft Dynamics 365 Customer Service, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.
Cornerstone Group AB
Borgarfjordsgatan 4
164 55 Kista

Vi vill göra skillnad i världen

Med kompetens som verktyg inspirerar vi människor att växa, utvecklas och briljera. Vi gör det i en medveten riktning. Nya insikter, beteenden, arbetssätt och tekniker börjar tillämpas på ett sätt som ger medarbetarna trygghet och deras prestationer energi och kraft....

Läs mer om Cornerstone Group AB och visa alla utbildningar.

Highlights