Sök utbildning

Recensioner av Att bemöta Besvärliga kunder

Snittbetyg: 5

Baseras på 27 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Kursdeltagare
5/5
08 jun 2023

En massa bra nya kunskaper som går att använda både i jobbet och privat.

Kursdeltagare
5/5
31 mar 2023

Trevlig grupp och mycket bra tips och råd. Vill gärna ha del 2.

Dilvin, ekonomiassistent, Skånemejerier
5/5
10 dec 2021

5 av 5

Jana, kundansvarig, Rent08
5/5
11 jun 2021

Rolig, givande dag!

Tina Bokrot, administratör, S:t Görans sjukhus Smärtrehabiliteringen
5/5
13 nov 2020

Jättebra matnyttigt både i arbetet och privat. Jättebra föreläsare, inte en tråkig minut. Föreläsare med mycket erfarenhet och väldigt bra pedagogik. Lättsam, rolig, underhållan...

Visa mer
Sevim Alkan, administratör, Södertälje Kyrkogårdsförvaltning
5/5
13 nov 2020

Bästa föreläsaren hittills. Intressant att lyssna på honom.

Deltagare okt 2020
5/5
13 nov 2020

LIPA kändes väldigt användbart i mitt arbete. Föreläsaren var i "toppklass".

Deltagare okt 2020
5/5
13 nov 2020

Bra, inspirerande och tänkvärt! Mycket bra, lätt att förstå, "igenkänningsexempel" som jag kunde relatera till. En utbildning som väldigt många i samhället skulle behöva ta del av.

Elina, kundtjänst, Nordic EASC AB
5/5
31 mar 2020

BÄST!! Rolig!

Jennie Forslin, boendesamordnare, Uppsalahem
5/5
31 mar 2020

Jag tar med mig mkt bra saker från utbildningen. En superbra föreläsare med både lärorikt och mkt skratt på samma gång. Superfin anläggning med trevlig personal och fantastiskt ...

Visa mer
Annelie, internservice/busschaufför, Flygbussarna
5/5
31 mar 2020

Bra verktyg att använda i jobbet. Bra kurs, mycket nöjd. Trevlig dag, god fika, mat.

Jessica Calissendorff, Service Manager/Process Specialist, Norian Accounting AB
5/5
05 dec 2019

5 av 5

Kursdeltagare
5/5
05 dec 2019

Mycket bra kursledare som anpassade sitt prat" till typen av kursdeltagare.

Kursdeltagare
5/5
03 jun 2019

Mycket bra innehåll och upplägg. Föreläsaren 100% inspirerande och interagerande med deltagarna. Ett vitaminpiller!
Massor att tänka på och träna på inför kommande kundmöten oc...

Visa mer
Katarina Andersson, skadereglerare, Dinaförsäkringar
5/5
26 okt 2018
Att bemöta Besvärliga kunder

Varit på flera liknande kurser i mitt förra yrke som resesäljare. Detta var en av de bästa. Bra rolig, kunnig, medryckande föreläsare.

Kim Wallin, försäkringshandläggare, Danica Pension
5/5
29 nov 2017
Att bemöta Besvärliga kunder

Inspirerande. Man fick många bra tips och tricks att ta med sig tillbaka till kontoret. Inspirerande. Mycket bra kunskap och energi hos föreläsaren. Allt levererat med glimten...

Visa mer
Ellen Eriksson, kundtjänst, Ryds Bilglas
5/5
29 nov 2017
Att bemöta Besvärliga kunder

5 av 5

Helen Nilsson
5/5
20 nov 2017
Bra

Bra och interssant, att få verktyg och förståelse.

Pernilla Nilwert, kundreskontraansvarig, Gourmet Food AB
5/5
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

Jättebra föreläsning. Mycket skratt och igenkännande!

Niklas Söderman, besiktningstekniker, Gästrike Vatten AB
5/5
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

Fantastiskt rolig kursledare GALET BRA!!!Grymt rolig och lärorik utbildning.

Veronica Bad, förvaltare, Storsjö Förvaltning AB
5/5
23 maj 2017
Att bemöta besvärliga kunder

WOW! Väldigt lätt att lyssna på och ta till sig vad som sägs. Suverän!

Josefine Bergman, receptionist/växeltelefonist/administratör, Fora
5/5
09 okt 2015
Kursen var magisk

Kursen var magisk och Christer Isehag var suverän. Kommer ta med mig så mycket av kursen, givande, kreativ och informativ dag.

Pia Karlsson, skadereglerare, Ålands Ömsesidiga Försäkringsbolag
5/5
05 dec 2014

Bra kursupplägg, föreläsarens inspiration, exempel och tydliga budskap!

Susanne Nordlander, supportmedarbetare, EVRY
4/5
28 okt 2014

Levande kurs med aktiva delar. Möjlighet till personliga reflektioner. Bra exempel. Fångade upp exempel i gruppen.

Kenny Svensson, säljare/uthyrare, Lambertsson Kran AB
5/5
28 okt 2014

Underbar kursledare, rolig och väldigt tydlig!

Visar 1-25 av 27 recensioner
1
2