Recensioner av Att ge service per telefon - Telefonbemötande
Snittbetyg: 4,9
Jättebra utbildning som fångade allas intresse.
Jag tyckte att jag fick många nya verktyg som jag kan använda i mitt arbete. Kul att få lyssna på Christer som verkligen brinner för detta ämne. Lärorikt och uppmuntrande!
Helt fantastisk föreläsare! Supertrevlig personal! Utbildningen var så otroligt givande.
Man kände sig verkligen inspirerad efter utbildningen att delge sina arbetskamrater.
Helt enkelt en bra utbildning där man får tips och bra verktyg att använda i yrkesroll och privat. Kan rekommendera den varmt.
Glad, kunnig och medryckande föreläsare. Är väldig...
Bra och tänkvärt. Små saker som man inte tänker på men som kan ändra beteende. Skojigt och allvar blandat. Lättsam och trevlig. Topp på allt!
Föreläsaren lyhörd för alla deltagare med olika funderingar. Kändes lyxigt att få så mycket gott, flera gånger under dagen.
Väldigt bra, man fick vara delaktig under hela dagen.
Lättsam och lärorik. Föreläsaren duktig på att förmedla information på ett lättsamt och intressant sätt.
Bra att man fick vara delaktig hela tiden. En toppendag!!
Klockren
Vi fick praktiska tips och riktiga exempel hur tillämpa dessa!
Christer är en superbra inspiratör. Vi fick många bra tips och redskap som man kan använda. Super super bra!!
Bra med inlevelsen i hela kursen. Man har input på allt och blir tillfrågad.
Lagom stor grupp - personligt. Lättfattat, bra upplägg, kul. Bra dag!
Mycket bra föreläsare. Lärt mig mycket.
"Levande" föreläsare, dynamisk, inspirerande. Diskussionsmöjligheter. Personligt.
Många exempel i respektive arbetsmiljö. Bra övningar, lätt att förstå, öppen dialog.
Christer var fantastisk bra på att hålla oss intresserade.