Sök utbildning

Recensioner av Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Snittbetyg: 4,9

Baseras på 19 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Kursdeltagare
5/5
30 okt 2023

Christer var fantastisk bra på att hålla oss intresserade.

Löneadministratör, Region Jönköpings Län
5/5
30 okt 2023

Jättebra utbildning som fångade allas intresse.

Kursdeltagare
5/5
30 okt 2023

Jag tyckte att jag fick många nya verktyg som jag kan använda i mitt arbete. Kul att få lyssna på Christer som verkligen brinner för detta ämne. Lärorikt och uppmuntrande!

Linda, Customer Experience Specialist, Puls & Träning
5/5
01 nov 2019

Helt fantastisk föreläsare! Supertrevlig personal! Utbildningen var så otroligt givande.

Birgitta Edberg, personalkonsult
5/5
12 apr 2019

Man kände sig verkligen inspirerad efter utbildningen att delge sina arbetskamrater.

Kursdeltagare
5/5
12 apr 2019

Helt enkelt en bra utbildning där man får tips och bra verktyg att använda i yrkesroll och privat. Kan rekommendera den varmt.
Glad, kunnig och medryckande föreläsare. Är väldig...

Visa mer
Deltagare nov 2018
5/5
10 dec 2018
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Bra och tänkvärt. Små saker som man inte tänker på men som kan ändra beteende. Skojigt och allvar blandat. Lättsam och trevlig. Topp på allt!

Deltagare nov 2018
5/5
10 dec 2018
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Föreläsaren lyhörd för alla deltagare med olika funderingar. Kändes lyxigt att få så mycket gott, flera gånger under dagen.

Kursdeltagare
5/5
11 dec 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Väldigt bra, man fick vara delaktig under hela dagen.

Eva Bellandi, kundtjänst, Kidsbrandstore.se
5/5
08 maj 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Lättsam och lärorik. Föreläsaren duktig på att förmedla information på ett lättsamt och intressant sätt.

Kursdeltagare
5/5
08 maj 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Bra att man fick vara delaktig hela tiden. En toppendag!!

Veronika Widquist, kundförvaltare, Täby kommun
5/5
27 apr 2017
Att ge service per telefon - Telefonbemötande

Klockren

Elizabeth Karlsson, receptionist/administratör, Rehab Nordväst
5/5
29 maj 2015
Praktiska tips!

Vi fick praktiska tips och riktiga exempel hur tillämpa dessa!

Ninva, Nordic Marketing Coordinator and Finance Assistant,Amesto Translations
5/5
17 apr 2015
Super super bra!!

Christer är en superbra inspiratör. Vi fick många bra tips och redskap som man kan använda. Super super bra!!

Kim Linno, logistik- och servicechef, Iceman AB
4/5
24 jun 2014

Bra med inlevelsen i hela kursen. Man har input på allt och blir tillfrågad.

Deltagare från kursen i mars 2014
5/5
19 jun 2014

Lagom stor grupp - personligt. Lättfattat, bra upplägg, kul. Bra dag!

Karin Håkansson, med. sekreterare, Klinisk mikrobiologi
5/5
19 jun 2014

Mycket bra föreläsare. Lärt mig mycket.

Deltagare från kursen i maj 2014
5/5
19 jun 2014

"Levande" föreläsare, dynamisk, inspirerande. Diskussionsmöjligheter. Personligt.

Christian Andersson, orderansvarig, Iceman AB
5/5
19 jun 2014

Många exempel i respektive arbetsmiljö. Bra övningar, lätt att förstå, öppen dialog.

Visar 1-19 av 19 recensioner