Sök utbildning

Recensioner av Ge kundservice i världsklass och ett proffsigt kundbemötande

Snittbetyg: 5

Baseras på 51 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Deltagare 2022
5/5
25 jan 2023

Christer var otroligt duktig och pedagogisk. Behaglig röst som gick bra att lyssna till.

Deltagare 2022
5/5
25 jan 2023

Mycket bra innehåll i utbildningen, lärde mig mycket nytt och bra!

Filip Lagerkvist , Loh Electronics AB
5/5
10 dec 2021

Mycket bra energi, strålning och karisma. Kommer att rekommendera er till andra personer som behöver uppleva aha upplevelsen.

Maud Björklund, administratör, Region Stockholm
5/5
10 dec 2021

5 av 5

Anna Mleko, TÄBY Bilskadecenter AB
5/5
10 dec 2021

5 av 5

Marie Moutran, receptionist, Sigtuna kommun
5/5
10 dec 2021

Jag lärde mig mycket. Bra och spännande kurs.

Deltagare hösten 2021
5/5
10 dec 2021

Bra utbildning med en mycket engagerande föreläsare.

Benita, ansvarig receptionist
5/5
11 jun 2021

Christer var trevlig och lyhörd, professionell, inkluderade alla i gruppen så alla kom till tals. Kändes bra med inblick och få bekräftat att det man gör är bra.

Carina Sävenby Mercado Medic AB
5/5
13 nov 2020

Engagerad föreläsare. Höll intresset uppe för deltagarna kursen igenom, väldigt ovanligt. Alla skulle behöva gå denna kurs, arbetsplats som privat. Intressant att höra andras er...

Visa mer
Kursdeltagare
5/5
25 mar 2020

Välkomnande och utvecklande av sin egen person. Föreläsaren väldigt pedagogisk och lätt att språka med.

Matilda Börjesson, kundtjänstmedarbetare, Uponor Infra AB
5/5
29 nov 2019

Utbildningen var långt över förväntan. Christer är en fantastisk och skicklig föreläsare som får en så engagerad och intresserad. Han lyckas hålla liv i varje enskild människas ...

Visa mer
My Hansson, Auto Logik
5/5
29 nov 2019

Jag hade en helt underbar dag med både skratt, nyttig information och många tankeställningar. Kommer rekommendera kursen för alla.

Marija Hildemar, kundservice, Tessin Nordic AB
5/5
29 nov 2019

Väldigt värdefull utbildning med tips och råd att ta till sig både i yrkeslivet och i det privata livet. Gillade starkt föreläsarens sätt att få med oss alla som deltog, hans pa...

Visa mer
Martin, kundansvarig, AB Stångåstaden
5/5
29 nov 2019

Väldigt bra blandning mellan humor och allvar. Dagen flög förbi! Mycket intressant att lyssna på!

Sofia Wikström, kundtjänst, Convini & Kaffeknappen
5/5
29 nov 2019

5 av 5

Sandra Johansson, kundservice, EET Europarts
5/5
29 nov 2019

Otroligt bra utbildning som höll en alert, intresserad genom hela dagen! Väldigt nöjd och kommer varmt rekommendera denna kurs & föreläsare vidare!

Linnea, administratör, Envac Scandinavia AB
5/5
15 okt 2019

Roligt, intressant och lärorikt.

Deltagare maj 2019
4/5
21 maj 2019

Mycket bra utbildning och jag tyckte det var skönt att få en ren serviceutbildning där man inte sammanblandar service med sälj.
Duktig föreläsare, bra och användbar information...

Visa mer
Deltagare maj 2019
5/5
21 maj 2019

Lärde mig mycket från utbildningen, man får ett annat perspektiv efteråt. Kul att vi alla fick medverka och diskutera viktiga frågor.

Jessie Klingberg, kundservice, SkyltDirect Sverige AB
5/5
21 maj 2019

Kursen var ett kvitto på att jag gör rätt i mitt arbete & den gav även en hel del tips i hur jag kan förbättra min dagliga inställning. Christer var intressant att lyssna på, ha...

Visa mer
Annelie, Merresor AB
5/5
10 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Väldigt bra kurs och Christer va som gjord för hans jobb.

Kamila Norrevid, VärmdöBostäder AB
5/5
10 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Det var en fantastisk dag. Jag har lät mig mycket, kommer att använda det i vardagen. Fick så mycket positiv energi och en annan bild på det som man har tänkt lite annorlunda oc...

Visa mer
Maria Andersson, kundrådgivare, Vafab Miljö Kommunalförbund
5/5
10 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

5 av 5

Zandra Granath, säljare, Åsbro Kursgård
5/5
10 dec 2018
Att ge kundservice i världsklass

Inspirerande och boostande precis vad jag hade hoppats på! Föreläsaren äger konsten att förmedla budskapen på ett roligt sätt med mycket igenkänningsfaktorer! Fantastisk.

Annica Söderhäll, receptionist, Hoforshus AB
5/5
26 okt 2018
Att ge kundservice i världsklass

Suverän, så duktig att prata. Rent o fräscht på konferensanläggningen, trevlig personal, god mat, fika. Allt var så bra.

Visar 1-25 av 51 recensioner
1
2
3