Sök utbildning

Recensioner av Serviceproffsen Wowservice AB

Snittbetyg: 4,9

Baseras på 15 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Mari Nygander, Telenor
5/5
17 mar 2024

Telenor tog hjälp av Serviceproffsen för att göra en förflyttning i vår kundservice, vi hade nått en serviceplatå och vi behövde få hjälp att utmana det vi gjorde och få hjälp a...

Visa mer
Linda Öhling, IHM
5/5
01 jan 2024

Känslan av en riktigt bra kundupplevelse, den gör att kunder stannar kvar, köper mer och rekommenderar företaget till andra. 
Känslan av en riktigt bra gästföreläsare, den gör a...

Visa mer
Emma Söderström, Diös Fastigheter
5/5
13 jun 2023

Toppenbra från första kontakt till uppföljning! Wowservice var det självklara valet när vi bestämde oss för att bli bättre på att kommunicera med våra kunder. Emilie har på ett ...

Visa mer
Susanne Dannemann,Volkswagen Finans
5/5
12 jun 2023

Vi valde med omsorg en partner som vi bedömde kunde hjälpa oss att utveckla och stärka våra medarbetare i kommunikationen till våra kunder och skapa en bra kundupplevelse. Med u...

Visa mer
Felicia, Samsung Service
5/5
10 mar 2022
Så nöjd

Jag är så tacksam att vi fick gå på er fantastiska utbildning.

Rekommenderar alla att boka en utbildning med Emelie och Joakim då jag lärt mig så mycket om mig själv och and...

Visa mer
Elina
5/5
10 mar 2022
Fantastisk utbildning!

Grym utbildning som lyft hela vårt team på jobbet.
Jag rekommenderar alla att anlita Emelie och Joakim!
Tack för allt!

Christian, Produktionschef
5/5
08 feb 2022

En del kurser blir ett certifikat som hamnar på väggen. Sedan finns det kurser som fortsätter att ge, långt efter att de är avslutade. Kundsupport är verksamhetens starkaste kop...

Visa mer
Elin
5/5
19 nov 2021
SÅ bra!!

Jag och mina kollegor som gått en utbildning hos Lilo är så nöjda!! Det bästa var de konkreta exempel som vi direkt kunde applicera på våra kundmöten och internutbildningar som ...

Visa mer
Josefine
4/5
18 nov 2021
Lilo utbildning med Synsam

Väldigt intressant och givande utbildning.
Den gav mycket god insikt i sin egna personlighet, hur man är och varför man agerar på vissa sätt. Samtidigt var det värdefullt att ä...

Visa mer
Pontus Frithiof, Ägare och grundare, Pontus Group
5/5
29 jun 2021

"Att driva krog framgångsrikt är en färskvara, du kan alltid bli bättre och aldrig leva på en lyckad service igår.

För en tid sedan kom vi i kontakt med Lilo, ett företag som j...

Visa mer
Sandra Englund, Sales & Service coach, TUI
5/5
29 jun 2021

”Stort tack Lilo för att ni var med oss en stund under morgonen och gav våra kundservicemedarbetare en härlig start på dagen med en mindset-boost och tips på 3 vanor som skapar ...

Visa mer
Sigrid Persdotter, VD, Gränsö slott.
5/5
29 jun 2021

"Jag vill varmt rekommendera Emilies och Joakims interaktiva föreläsningar för alla som är intresserade av att utveckla sin kommunikation internt i företaget och externt ut mot ...

Visa mer
Nicole Thorson, Customer Experience Manager, Jobylon
5/5
29 jun 2021

"Vi fick med oss konkreta tips och verktyg som kommer att hjälpa oss att sätta en struktur och grund för hur vi vill driva vår kommunikation och service gentemot våra fantastisk...

Visa mer
Johan Smedberg, ägare, Trecom
5/5
29 jun 2021

"För oss är det viktigt att alltid ge det lilla extra både till våra kunder och vår personal. Det var en självklarhet att välja att jobba med Lilo som hjälpte oss att ta vår int...

Visa mer
Jimmy Björnhård, VD, Anegy
5/5
29 jun 2021

"Fantastiskt kunniga Lilo har hjälpt oss ta vår service till en ny nivå. På ett pedagogiskt och inspirerande sätt gör de skillnad på riktigt.
Service är en viktig del för tillvä...

Visa mer
Visar 1-15 av 15 recensioner