Recensioner av Kundservice i världsklass - intensivkurs med diplomering
Snittbetyg: 4,5
Jag har uppskattat att få lära mig bättre kundbemötande i mitt yrke, jag tyckte det var mycket intressant intryck LERA. Det gör det så mycket lättare att komma ihåg när man ska ...
Tydlighet , bra förklaringar , bra med frågor och reflektion .
Mycket var grundläggande och saker som jag tror de flesta redan vet men det var en hel del bra tips och det var skönt att gå igenom allt.
Tydligt och bra förklarat, kommer med bra exempel och ger en bild i huvudet på hur det kan gå till och så att man lättare kommer ihåg vad som sagts.
Har uppskattat allt som varit på kursen och att få lära mig nya saker.
Jag har fått många bar tips angående att bemöta kunden och jag uppskattade lite extra tipsen om hur man bemöter en arg/ irriterad kund då jag inte riktigt viste hur jag skulle a...
Det va en tydlig struktur och det va lätt att förstå och ta in.
Bra med teori, frågor och uppgifter efter varje del!
Nya tankesätt, konkret hur man kan hantera kunder som är både arga och neutrala bland annat.
Friheten; att kunna utföra kursen när, var och hur det passar en själv.
Tydligheten genom hela kursen samt alla konkreta tips och tillvägagångssätt som man kan använda sig av i sitt arbete för att kunna bemöta sina kunder på en högre och mer profess...
Bra och tydlig kurs som går igenom många viktiga punkter.
Jag uppskattade att det var smidigt och mycket lätt att förstå. Det var mycket bra information som man lätt kunde lära sig.
Att allt var tydligt och lätte att följa och att det var en blandning mellan information och frågor.
Många praktiska tips gillade speciellt LERA men tyckr att alla på jobbet borde gå den