Sök utbildning

VeriSM ™ Foundation - eLearning (inkl. certifiering)

Längd
Egen takt
Pris
6 500 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
Börja när du vill, i din egen takt! se detaljer
Utbildningsform
Onlineutbildning
Språk
Engelska
Längd
Egen takt
Pris
6 500 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
Börja när du vill, i din egen takt! se detaljer
Utbildningsform
Onlineutbildning
Språk
Engelska
Från 6 500 SEK exkl. moms / person

Kursbeskrivning


VeriSM™ Foundation, inklusive officiell examen och certifiering

Ve­riSM™ Founda­tion fo­ku­se­rar på Ve­riSM™ mo­del­len som har vär­de­fo­kus på re­sul­tat och or­ga­ni­sa­tio­nens mål. Det in­ne­hål­ler ock­så väg­led­ning för att väl­ja lämp­lig led­nings­me­tod för att eta­ble­ra pro­duk­ten el­ler tjäns­ten.

VeriSM™ ger sammanhang till Service Management och tittar på hur ny teknik och ledningsmetoder kan tillämpas för att öka värdet för kunden.

VeriSM™ -modellen visar organisationer hur de kan anta en rad metoder på ett flexibelt sätt för att leverera rätt produkt eller tjänst till rätt tid för sina kunder.

VeriSM™ möjliggör ett skräddarsydd tillvägagångssätt beroende på vilken typ av verksamhet du har, organisationsstorleken, dina affärsprioriteringar, din organisationskultur – och till och med arten av det enskilda projektet eller den tjänst du jobbar med.

VeriSM™ hjälper företagen att hantera och leverera värde till sina kunder med hjälp av integrerad service management praxis, snarare än att fokusera på ett preskriptivt sätt att arbeta.

VeriSM™ Foundation online-kursinformation

  • 120 dagar tillgång till eLearning plattformen
  • 9 lektioner (ljud och bilder inspelade av en ackrediterad lärare)
  • Nedladdningsbara PDF-dokument med bilder för varje lektion
  • 1 officiell test prov

Du lär dig

  • Tjänsteorganisationen
  • Servicekultur
  • Människor och organisationsstruktur
  • VeriSM™ modellen
  • Progressiv praxis
  • Innovativ teknik
  • Komma igång


Efter kursen kommer du att leda vägen genom;

  • Driva internt engagemang och göra förändringar som är viktiga för kunden
  • Leverera ny service management hantering och produktutvecklingspraxis som sätter din verksamhet först
  • Implementera service management som adderar värde för ditt företag och gör dig mer värdefull på marknaden
  • Att vara en del av VeriSM™ community
  • Att vara en eftertraktad pionjär inom service management för den digitala tiden


I den officiella publikationen VeriSM: Service Management for digital age, beskriver VeriSM ett service management-tillvägagångssätt som är:

  • Värdedriven
  • Utvecklande
  • Mottaglig
  • Integrerad
  • Service
  • Ledning

Mål­grupp

VeriSM™ Foundation är lämpligt både för IT-personal som är nya inom Service Management samt de som redan arbetar inom en Service Management-miljö. Detta inkluderar alla som är engagerade i leveransen av affärsdrivna IT-tjänster.

Examen och certifiering: Online!

Ta din examen när du är redo, när du har tid och var du än är .. !!

Examen kommer att tas online vilket ger dig det bekväma valet att skriva examen hemma eller på kontoret, vid en tidpunkt som passar dig! Vad vi behöver är en dator med internet för examen. Examen ingår i detta eLearning-paket.  

Mycket flexibel!

ONLINE EXAMFORMAT

  • Helt online tentamen
  • Flera val; 40 frågor
  • 26 poäng krävs för att klara provet (65 frågor totalt)
  • 60-minuters prov

Kommande kursstarter

1 tillgänglig kursstart

Börja när du vill, i din egen takt!

  • Onlineutbildning
  • Distans
  • Engelska

Certifikat

itil-foundation

ITIL Foundation

ITIL Foundation är den första nivån inom ITIL. ITIL Foundation ger grundläggande kunskap om de begrepp och termer som används inom ITIL inklusive sambanden mellan de olika nivåerna inom området.

Läs mer om ITIL Foundation

Intresseanmälan

Beställ information

Fyll i formuläret för att få mer information om VeriSM ™ Foundation - eLearning (inkl. certifiering), direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.

Recensioner

Snittbetyg: 4,5

Baseras på 2 recensioner
Recensioner publiceras enligt vår recensionspolicy.
Skriv en recension
Lars K.
4/5
19 maj 2024

Mycket användbar kurs som ger dig förmågan att se den större bilden, förena olika metoder och ramverk och standarder för servicehantering. Bra komplement till ITIL, eller iställ...

Visa mer
Anders Palm
5/5
01 feb 2021

Elearning-kursen har lätt överträffat mina förväntningar. Både i format och material. Bra service av AVC! Tack!

Adding Value Consulting AB
Embassy House, Box 24243
Linnégatan 89C
104 51 Stockholm

Adding Value Consulting (AVC) är en ledande ATO (Accredited Training Organization). Vi har introducerat ett stort antal 'Best Practice'-metoder i Skandinavien. Vi är experter inom utbildning och certifiering. Under åren har AVC förvärvat omfattande kunskap om olika ledningsmetoder, relevant praxis...

Läs mer om Adding Value Consulting AB och visa alla utbildningar.

Highlights