Gör vår undersökning om kompetensutveckling för chansen att vinna en helt gratis utbildning!

Sök utbildning 👉

Vägen till Wowservice

Pris
1 999 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
Börja redan idag! se detaljer
Utbildningsform
Onlineutbildning
Pris
1 999 SEK exkl. moms
Nästa kurstillfälle
Börja redan idag! se detaljer
Utbildningsform
Onlineutbildning
Få mer information om utbildningen, arrangörerna svarar oftast inom 48h 👍

Kursbeskrivning

Vägen till Wowservice

Vägen till Wowservice

Denna kurs är designad för dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice och vill ta steget till att leverera enastående kundupplevelser. Under ledning av Emilie Loman, en framstående expert inom kundservice och förändringsledning, kommer du att lära dig beprövade strategier för att skapa magiska kundupplevelser som inte bara överträffar förväntningarna utan även bygger långsiktig lojalitet och tillväxt.

Du lär dig:

  • Vad kunder förväntar sig av kundservice idag
  • Praktiska strategier för att förbättra kundupplevelsen
  • Hur du kan öka engagemanget och motivationen hos dina medarbetare
  • Skapandet av en kundcentrerad servicekultur som främjar långsiktig framgång

Förväntade resultat

Denna kurs är utformad för att ta dig från att ha grundläggande kunskaper till att leverera exceptionell kundservice som överträffar förväntningarna. Du kommer att lära dig att skapa magiska kundupplevelser som bygger långsiktig lojalitet och marknadsföring genom nöjda kunder.

Detta ingår i kursen

  • Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut.
  • 6 övningar
  • 1 timmes videomaterial
  • Certifikat vid slutförande av kursen

Kommande kursstarter

1 tillgänglig kursstart

Börja redan idag!

  • Onlineutbildning
  • Distans

Målgrupp

Kursen riktar sig till dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice. Det kan vara kundservicechefer, teamledare, coacher, utbildare eller andra som vill ta steget från bra till wowservice. Även om du är nyfiken på att lära dig vad som krävs för att bli bäst inom området är du välkommen att delta.

Kursinnehåll

  • Kapitel 1 - Varför räcker det inte med nöjda kunder? 
  • Kapitel 2 - Vision & utmaningar
  • Kapitel 3 - Fokus på kund & medarbetare
  • Kapitel 4 - Engagemang & motivation
  • Kapitel 5 - Minnesvärda kundupplevelser
  • Kapitel 6 - Odla en servicekultur

Kursledare

Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher. Allt från snabbköpskassörska till att bygga upp mobiloperatören 3s kundservice i sociala medier och 3Företags ServiceAkademi.

Hon är utbildad pedagog, NLP-business practioner, skriftlig kommunikatör, säljare och serviceproffs. 

Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service.

Intresseanmälan

Beställ information

Fyll i formuläret för att få mer information om Vägen till Wowservice, direkt från arrangören. Det är gratis och inte bindande!

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.
Framgångsakademin
Kungsgatan 9
114 39 Stockholm

Framgångsakademin – frigör din fulla potential

Framgångsakademin vill vara det självklara valet för dig som vill bygga dig själv och andra genom personlig utveckling och självledarskap. Vi som team vill se dig växa och vi är stolta över att kunna leverera ett brett digitalt kursutbud av...

Läs mer om Framgångsakademin och visa alla utbildningar.

Highlights