Kursbeskrivning
Vägen till Wowservice
Denna kurs är designad för dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice och vill ta steget till att leverera enastående kundupplevelser. Under ledning av Emilie Loman, en framstående expert inom kundservice och förändringsledning, kommer du att lära dig beprövade strategier för att skapa magiska kundupplevelser som inte bara överträffar förväntningarna utan även bygger långsiktig lojalitet och tillväxt.
Du lär dig:
- Vad kunder förväntar sig av kundservice idag
- Praktiska strategier för att förbättra kundupplevelsen
- Hur du kan öka engagemanget och motivationen hos dina medarbetare
- Skapandet av en kundcentrerad servicekultur som främjar långsiktig framgång
Kommande kursstarter
Varför välja Serviceproffsen Wowservice AB?
Nöjd kundgaranti
Mätbara resultat
Uppföljning ingår
Målgrupp
Kursen riktar sig till dig som redan har grundläggande kunskaper och erfarenhet inom kundservice. Det kan vara kundservicechefer, teamledare, coacher, utbildare eller andra som vill ta steget från bra till wowservice. Även om du är nyfiken på att lära dig vad som krävs för att bli bäst inom området är du välkommen att delta.
Kursinnehåll
Detta ingår i kursen:
- Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut
- 6 övningar
- 1 timmes videomaterial
- Certifikat vid slutförande av kursen
Förväntade resultat:
Denna kurs är utformad för att ta dig från att ha grundläggande kunskaper till att leverera exceptionell kundservice som överträffar förväntningarna. Du kommer att lära dig att skapa magiska kundupplevelser som bygger långsiktig lojalitet och marknadsföring genom nöjda kunder.
Upplägg
En timmes videomaterial varvas med övningar i en workbook.
Investering
1999 kr
Kursledare
Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher. Allt från snabbköpskassörska till att bygga upp mobiloperatören 3s kundservice i sociala medier och 3Företags ServiceAkademi.
Hon är utbildad pedagog, NLP-business practioner, skriftlig kommunikatör, säljare och serviceproffs.
Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service.
Examen, diplom m.m.
Certifikat vid slutförande av kursen.
Intresseanmälan
Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher.Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och...
Läs mer om Serviceproffsen Wowservice AB och visa alla utbildningar.