Kursbeskrivning
Kundservice som säljer med Anton Granlund
I den här kursen kommer du att lära dig hur du kan bygga och stärka relationer till dina kunder genom att förbättra kundservicen. Kursen ger dig insikt i varför kundservice är avgörande för hållbara affärer och hur du kan implementera framgångsrika strategier för att förbättra kundupplevelsen.
Efter att ha genomfört kursen kommer du att ha en bättre förståelse för hur du kan bygga och stärka relationer med dina kunder genom att förbättra kundservicen. Du kommer att kunna öka försäljningen, förbättra kundupplevelsen och skapa långsiktiga och hållbara affärer.
OBS! Alla singelkurser ingår i vårt 12 månaders abonnemang!
Kommande kursstarter
Investering
- Ingen uppsägningstid eller bindningstid
- Pengar tillbaka inom 14 dagar garanti
- 20% rabatt på nästa köp
Målgrupp
Denna kurs passar för alla som vill förbättra sin försäljning genom kundservice, såväl för dem som leder en organisation inom kundservice som för dem som bara vill lära sig grunderna i ämnet.
Video
Kursinnehåll
- Varför kundservice ger hållbara affärer
- Fyra steg för framgångsrik kundservice
- Hur du som ledare sätter rätt förutsättningar
- Hur du skapar långsiktiga relationer
- Hur du hanterar kundkonflikter
- Hur du sätter mål för din kundservice
- Hur du rekryterar rätt personer
Upplägg
Välkommen till Framgångsakademin, din plattform för digitalt lärande - var du vill, när du vill och på vilken enhet du vill. Vare sig du använder dator, mobil, surfplatta eller TV, har vi designat våra kurser för att du ska kunna tillgodose dig kunskap på ett smidigt och flexibelt sätt. Allt du behöver göra är att logga in via vår hemsida för att börja din resa mot personlig och professionell utveckling.
Kursmaterialet
Vårt kursmaterial består av förinspelade filmer från experter inom olika områden, vilket innebär att du får lära av de bästa inom sitt respektive område. Varje kurs innehåller omkring 2 timmars videoinnehåll, men vi rekommenderar att du sprider ut din kurs över en månads tid. Detta för att ge dig tid att smälta informationen, utföra övningar och börja tillämpa det du har lärt dig. Vi tror på att lärande och utveckling tar tid, och för att verkligen förändra beteenden krävs det tid, tålamod och övning.
Övningar
Efter varje lektion får du tillgång till övningar som hjälper dig att tillämpa det du har lärt dig och stärka din förståelse för materialet. Dessutom erbjuder vi en workbook, ett omfattande arbetshäfte, som kompletterar videomaterialet. Denna innehåller alla övningar och fungerar som en praktisk guide och referenspunkt under hela din kurs.
Det är dock viktigt att notera att alla lär oss i olika takt, och vi respekterar det. Därför är våra kurser helt självstyrd, vilket innebär att du kan anpassa din inlärningstakt efter dina egna behov och preferenser. Vi är här för att stödja din utveckling, inte att styra den.
Kursledare
Anton Granlund, entreprenör och grundare av Slash.ten, leder kursen. Med erfarenhet av att hjälpa både svenska och internationella varumärken att förbättra sin kundservice, har Anton en unik och värdefull insikt i hur man bygger och stärker relationer med kunder för att öka försäljningen och skapa nöjda kunder.
Examen, diplom m.m.
- Digitalt övningshäfte (workbook) som du kan ladda ner och skriva ut.
- 12 övningar
- 1+ timmar videomaterial
- Certifikat vid slutförande av kursen
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,3
Bra val av innehåll. Allt ifrån mottagande av en kund, till hur man som bolag sätter mål. Lärorik kurs!
En lärorik kurs, som går igenom allt som rör kundservice. Efter den här kursen känner jag mig verkligen som ett proffs på kundservice.
Framgångsakademin – frigör din fulla potential
Framgångsakademin vill vara det självklara valet för dig som vill bygga dig själv och andra genom personlig utveckling och självledarskap. Vi som team vill se dig växa och vi är stolta över att kunna leverera ett brett digitalt kursutbud av...
Jag lärde mig hur mycket kundservice kan spela roll. Jag hade faktiskt ingen aning om det innan.