Serviceproffsen Wowservice AB
Emilie Loman är en serviceexpert med över 20 års erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, kundupplevelser och kommunikation i olika positioner och olika branscher.
Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen är att höja statusen på serviceyrket och kvaliteten på service.
Serviceproffsen har många års erfarenhet av att ta fram utvecklings- och utbildningsprogram åt olika företag och organisationer i olika branscher och lyssnar på hundratals kundsamtal i månaden och läser lika många mail ute hos olika kundserviceorganisationer. De har gjort sin research på fältet, utbildats hos Disney i Orlando och har flera framgångsrika case bakom sig där de etablerat servicekulturer i olika företag.
Emilie driver också Sveriges första podd om service, Wowpodden, och är medförfattare till Sveriges första handbok i professionell kundservice tillsammans med Kontakta.
Alla utbildningarna är framtagna av Serviceproffsen själva. Med den långa erfarenheten av att jobba med service, ställer vi oss lätt i medarbetarnas skor och vet vad olika kunder vill ha i olika situationer. Vi utvecklar och testar ständigt våra verktyg skarpt då vi varje vecka är där ute och hjälper olika serviceorganisationer i olika branscher och lyssnar på samtal och läser korrespondens mellan kunder och företag.
Välj Serviceproffsens utbildningar om du vill ha en interaktiv och upplevelsebaserad utbildning. Om du vill gå från bra service till bäst service, wowservice, och få rätt effekt direkt. Utbildningarna vänder sig både till medarbetare och ledare.
Varför välja Serviceproffsen Wowservice AB?
Nöjd kundgaranti
Mätbara resultat
Uppföljning ingår
Utbildningar
Utbildning | |||||
Kundservice | Längd | Pris | Ort | Snittbetyg | |
Från bra kundservice till wowservice - Digital utbildning | 1 timme | Från 1 599 SEK | Distans | ||
Kundbemötande | |||||
Kundservice för hela organisationen | Rikstäckande | ||||
Kundservice i skrift - företagsanpassad | Rikstäckande | ||||
Kundservice i telefon och skrift - företagsanpassad | Rikstäckande |
5,0
(6)
|
|||
Kundservice och bemötande i världsklass - För entreprenörer och småföretagare | Rikstäckande |
5,0
(1)
|
Intresseanmälan
Kontakt
Serviceproffsen Wowservice AB
Recensioner
Snittbetyg: 4,9
Känslan av en riktigt bra kundupplevelse, den gör att kunder stannar kvar, köper mer och rekommenderar företaget till andra.
Känslan av en riktigt bra gästföreläsare, den gör a...
Toppenbra från första kontakt till uppföljning! Wowservice var det självklara valet när vi bestämde oss för att bli bättre på att kommunicera med våra kunder. Emilie har på ett ...
Telenor tog hjälp av Serviceproffsen för att göra en förflyttning i vår kundservice, vi hade nått en serviceplatå och vi behövde få hjälp att utmana det vi gjorde och få hjälp a...