Kursbeskrivning
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 2 timmar och 6 minuter vilket motsvarar 1 dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Kursinnehåll
- Det personliga mötet och samtalet med kunden
- Kunders behov och förväntningar på bemötande
- Säljares och servicepersoners beteenden och kommunikation
- Vad förmedlar ditt kroppsspråk och din attityd?
- Att läsa av och bemöta olika personlighetstyper
- Presentera förslag
- Att hantera kritik, missnöje och starka känslor
- Erbjud merförsäljning som tillgodoser kundens behov
Video
Premium ifrån Diploma Utbildning
Denna utbildning kan även köpas som en del i paketet Diploma Premium. Premium ger dig som användare obegränsad tillgång till 498 av våra streamade utbildningar i ett helt år för endast 4995 kr exklusive moms.
För mer information om möjligheter för grupper, allmänna villkor och liknande vänligen kontakta oss.
Se utbildningskatalogen för att se alla utbildningar som ingår i DIPLOMA PREMIUM
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,5
En väldigt givande och lärorik utbildning.
Väldigt bra och pedagogisk utbildning. Stort Tack!
Diploma Utbildning – Sveriges ledande aktör inom onlineutbildning Som ett auktoriserat utbildningsföretag av Almega erbjuder Diploma Utbildning närmare 500 onlinekurser i flera olika kategorier. Oavsett om du letar efter en bred översikt eller specialiserad expertis, täcker vårt omfattande kursutbud ett...
Hej Jan Kronkvist!Jag ger till dig max poäng, fem stjärnor eftersom du har gjort en fantastisk jobb!Jag har lärt mig jättemycket med dig!Tusen tack!Findive