Kursbeskrivning
Spara tid med streamad version av din utbildning
- Kursen ger samma utbildningspoäng hos olika branschförbund som den gör i sin fysiska form.
- Uppspelningstiden för kursen är 1 timme och 42 minuter vilket motsvarar ½ dag lärarledd utbildning.
- Kursen leder till diplom.
Kursinnehåll
- Hantera klagomål effektivt och professionellt
- Förstå kundens perspektiv
- Gränssättning vid besvärliga beteenden
- Feedback, kritik, klagomål och gnäll
- Känslomässig medvetenhet vid klagomålshantering
- LIPA-metoden
- Hantera hot om eskalering
- Bemöta härskartekniker
- Hantera långpratare
Premium ifrån Diploma Utbildning
Denna utbildning kan även köpas som en del i paketet Diploma Premium. Premium ger dig som användare obegränsad tillgång till 498 av våra streamade utbildningar i ett helt år för endast 4995 kr exklusive moms.
För mer information om möjligheter för grupper, allmänna villkor och liknande vänligen kontakta oss.
Se utbildningskatalogen för att se alla utbildningar som ingår i DIPLOMA PREMIUM
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,5
En otroligt bra och givande kurs, jag lärde mig mycket. Fantastiskt bra lärare/föreläsare, han var väldigt lätt att lyssna på och väldigt bra på att förmedla sin kunskap.
Jag tyckte det var mycket bra information och kursledare.
Diploma Utbildning – Sveriges ledande aktör inom onlineutbildning Som ett auktoriserat utbildningsföretag av Almega erbjuder Diploma Utbildning närmare 500 onlinekurser i flera olika kategorier. Oavsett om du letar efter en bred översikt eller specialiserad expertis, täcker vårt omfattande kursutbud ett...
Det här var bra, många bra tips till en kundtjänst.