Kursbeskrivning
Hjälp kunden via mejl och chatt
- Kommunicera kort men trevligt i mejl, sms och chatt
- Bli proffs på att möta synpunkter i skrift
- Hitta rätt ton och tilltal
Lär dig hjälpa dina kunder effektivt och trevligt via mejl och chatt. Kursen lär dig att kommunicera kort, tydligt och trevligt med alla kunder, oavsett kanal.
Kommande kursstarter
Målgrupp
Kursen vänder sig till dig som skriver e-post, chatt och andra korta texter i kundtjänstarbetet.
Företagsuniversitetet är certifierade av Almega
I maj 2021 fick Företagsuniversitetet Almega Utbildningsföretagens högt ansedda auktorisation och anses därmed uppfylla de fastställda kvalitetskriterierna.
– Vi är stolta över auktorisationen. Det är ett formellt bevis på det som våra kursdeltagare och kunder alltid vittnat om: att Företagsuniversitetet står för hög kvalitet och att vi har system för att åstadkomma det, säger Stefan Haglund, Företagsuniversitetets vd.
Lärare
Annika Ulltin
Intresseanmälan
Recensioner
Snittbetyg: 4,7
5 av 5
4 av 5
Uppgradera dina kunskaper på Företagsuniversitetet
Hos oss hittar du den kunskap du behöver för att framtidssäkra dig i din yrkesroll. Vi erbjuder kurser inom allt från HR, ledarskap och kommunikation till säkerhet och ekonomi. Både öppna datumsatta kurser och företagsinterna skräddarsydda utbildningar. Hos oss hittar...
Läs mer om Företagsuniversitetet och visa alla utbildningar.
5 av 5