Om arrangören
Specialister på administration och kundservice!
Letar du efter kompetensutveckling inom administration eller kundservice?
Mercuri Kongress är specialiserade inom administration och kundservice! Vi erbjuder utbildning inom säljande kundbemötande, kommunikation, personlig kompetensutveckling och faktakurser för kundservice, administratörer/koordinatorer, assistenter, sekreterare, projektledare och gruppchefer.
Flexibelt utbud av administrations- och kundserviceutbildningar
Välj mellan öppna utbildningar, skräddarsydda utbildningar och spännande böcker.
Mercuri Kongress startade 1989 och är ett mindre utbildningsföretag där du alltid blir personligt bemött, från första kontakten till dess att du möter våra uppskattade kursledare och föreläsare.
Kom i kontakt med oss genom att skicka en intresseanmälan!
Utbildningar
Utbildning | |||||
Kundservice | Längd | Pris | Ort | Snittbetyg | |
Telefonister och receptionister i världsklass | 2 dagar | Från 9 800 SEK | Stockholm |
5,0
(3)
|
|
Kundbemötande | |||||
Säljande och inspirerande kundmöten | 1 dag | Från 4 900 SEK | Stockholm |
4,5
(2)
|
|
Personlig effektivitet | |||||
Effektivitet och planering- digitalt arbetssätt | 2 dagar | Från 11 400 SEK | Stockholm |
5,0
(7)
|
|
Effektivitet och planering- digitalt arbetssätt | Flera orter (2) | ||||
Presentationsteknik | |||||
Mötesteknik | |||||
Effektiva och effektfulla möten | 1 dag | Stockholm |
Intresseanmälan
Kontakt
Mercuri Kongress
Recensioner
Snittbetyg: 4,9
Pedagogisk kursledare som gjorde struktur, ordning och reda till något riktigt roligt. Jag fick flera aha-upplevelser och jag kommer att ha stor nytta av det jag lärt mig på kur...
Mycket bra kurs! Upplever att kursen, med marginal, är den som hjälpt mig i mest i mitt dagliga arbete.De praktiska momenten. Uppskattar approachen "gör såhär!" istället för "så...
En mycket bra och inspirerande kurs! Jan är engagerad och pedagogisk och det märks att han brinner för ämnet, så det är svårt att inte ryckas med. Jag uppskattade verkligen blan...